اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

رایتل: سرعت اینترنت سیم‌کارت‌های دیتا، 128 کیلوبیت بر ثانیه ....

به گفته مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه کشور، سرویس GPRS سیم‌کارت‌های دیتای رایتل، سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه دارد که این میزان ثابت بوده و بین چند مشترک به اشتراک گذاشته نمی‌شود. وی همچنین اظهار کرد: تعرفه‌های سیم‌کارت دیتا با سیم‌کارت‌های معمولی متفاوت است و تکنولوژی بسیار جدیدی از سیم‌کارت‌های دیتا را ارائه می‌کند.


 

او درباره این که این اپراتور با وجود محدودیت در پهنای باند، چگونه‌ سرویس مکالمه تصویری ارائه خواهد کرد، گفت: اپراتور سوم در حال حاضر قابلیت ارائه نسل سوم را داراست اما در ارائه خدمات بر اساس قوانین و مقررات تعیین شده عمل می‌کند.
وی تاکید کرد: شبکه ما در تهران کامل است ولی تجاری نبوده و در حال تست است و هر زمان که قرار بر راه‌اندازی آن باشد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، نرخ تعرفه ارسال پیامک فارسی از سیم‌کارت‌های رایتل ۱۰۵ریال و پیامک لاتین در این سیم‌کارت‌ها ۱۹۵ریال است و تعرفه تماس تصویری از سیم‌کارت‌های رایتل، دقیقه‌ای ۱۴۹۵ ریال اعلام شده است.
نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل برای هر دقیقه ۵۵۵ ریال در این شبکه، ۶۲۵ ریال برای ارتباط با سایر شبکه‌ها خواهد بود.
همچنین نرخ سرویس پیام چندرسانه‌یی MMS برای ۳۰۰ کیلوبیت ۴۰۰ ریال است.
سیم‌کارت‌های «رایتل» نسل جدید با قابلیت‌های بسیاری هستند که شاخص‌ترین آن ارتباط تصویری است که تا به امروز در کشور قابل ارائه نبود.
رایتل سه نوع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا عرضه می‌کند که قیمت سیم‌کارت دایمی ۱۲۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد