اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

نسخه آزمایشی ویندوز 8 در راه است...

مایکروسافت قصد دارد نسخه آزمایشی سیستم‌عامل ویندوز ۸ خود را در تاریخ ۲۹ فوریه در کنگره جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا عرضه کند.
انتخاب کنگره جهانی موبایل برای عرضه آزمایشی ویندوز ۸ نشان می‌دهد مایکروسافت تصمیم گرفته است این سیستم‌عامل را به صورت جدی بر روی فناوری‌هایی مثل رایانه‌های لوحی مورد استفاده قرار دهد.  

 

 

به گفته Informationweek، مایکروسافت در تاریخ یاد شده به کاربران اجازه خواهد داد نسخه آزمایشی ویندوز ۸ را دانلود کرده و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهند.
این تصمیم در حالی از سوی مایکروسافت اتخاذ شده است که این شرکت همیشه به کاربران محصولاتش هشدار می‌داد که استفاده از نرم‌افزارهای آزمایشی و ناتمام می‌تواند آسیب‌هایی را برای سیستم رایانه آنها در پی داشته باشد و کاربران در صورتی می‌توانند از این نرم‌افزارها استفاده کنند که مهارت‌های رایانه‌ای آنها در حد پیشرفته باشد.
براساس گزارش‌ها پس از عرضه ویندوز ۱۹۹۵ این عمیق‌ترین تغییراتی است که مایکروسافت در سیستم‌عامل ویندوز خود می‌دهد.
ویندوز ۸ از نظر محیط شباهت زیادی با محیط سیستم‌عامل ویندوز فون ۷ دارد.
برخی خبرها نیز حاکی از این است که مایکروسافت قصد دارد دکمه استارت را از منوی سیستم‌عامل جدید خود حذف کند و یک منوی قابل تغییر را جایگزین آن کند.
کاربران با لمس صفحه رایانه خود می‌توانند منوهای مختلف ویندوز ۸ را باز کنند.
گفته می‌شود در طراحی ویندوز ۸ به قابلیت صفحه لمسی رایانه‌های لوحی و دیگر دستگاه‌های رایانه‌ای توجه زیادی شده است.
مایکروسافت هنوز زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ را اعلام نکرده است، اما تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند این سیستم‌عامل احتمالاً در تابستان سال جاری وارد بازار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد