اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

آشتی استیو جابز و بیل گیتس در دقیقه ۹۰!

استیو جابز بنیانگذار اپل در طول زندگی خود یکی از بزرگ‌ترین منتقدان و رقبای بیل گیتس بود.
جابز مؤسس مایکروسافت را «شخصیتی غیرخلاق» و «کسی که ایده‌های دیگران را می‌دزدد» می‌نامید.
اما ظاهراً نامه‌ای که استیو جابز در روزهای آخر زندگی خود از بیل گیتس دریافت کرد، این روابط را برای همیشه تغییر داد و جابز را به یکی از طرفداران پروپا قرص بیل‌گیتس تبدیل کرد. 

 

 

جابز در در اواخر عمر چنان تحت تاثیر نامه بیل گیتس قرار گرفته بود که نامه او را تا آخرین لحظه زندگی در بستر مرگ خود نگه داشته بود.
به گزارش وب سایت ۲۴ Emirates، زمانی که جابز در بستر بیماری بود، بیل گیتس به ملاقات او رفته و ساعت‌ها درباره گذشته و آینده با جابز صحبت کرده بود.
بیل گیتس پس از آن ملاقات در مصاحبه‌ای با روزنامه تلگراف گفته بود: ما واقعاً چندین ساعت را صرف مرور خاطرات و صحبت درباره آینده کردیم.
بعد از ملاقات گیتس فاش کرده بود که نامه‌ای به جابز نوشته و در آن گفته است که چقدر از کاری که او انجام داده و از شرکتی که تاسیس کرده احساس خوبی دارد.
گیتس همچنین گفته بود من در آن نامه درباره فرزندان جابز که دوست داشتم با آنها آشنا شوم، صحبت کردم.
ظاهراً استیو جابز چنان تحت تاثیر نامه گیتس قرار گرفته بود که نامه او را در آخرین روزهای عمر خود کنار تخت خوابش نگه داشته بود.
با این همه زندگی نامه استیو جابز که به فاصله کوتاهی پس از مرگش منتشر شد، از بیل گیتس چهره‌ای نسبتاً غیراجتماعی و مردم گریز ترسیم کرده است.
به گزارش تلگراف، لورن، همسر استیو جابز بعد از انتشار این کتاب بیل گیتس را در جریان علاقه جابز به وی قرار داده بود و به او گفته بود: این زندگی‌نامه احترام دو طرفه‌ای را که شما برای یکدیگر قائل بودید، به تصویر نکشیده است. جابز از نامه شما قدردانی کرد و آن را کنار تخت خوابش نگه داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد