اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر و IT

وبلاگ شخصی وریا عزیزی

تجربه لامبورگینی با موتور اتمی!

همیشه محصولات لوکس طرفداران خاص خود را داشته است و داشتن یک محصول لوکس آرزوی بسیاری از انسان‌ها می‌باشد. ایسوس نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات کامپیوتری توجه خاصی را به این دسته از محصولات نموده‌است. اما فکر می‌کنم دیگر نیازی به توضیح در مورد نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌های سری لامبورگینی شرکت ایسوس نباشد. 

 

 

 

این محصولات دقیقاً برای کسانی طرح شده‌است که می‌خواهند قدرت و طراحی بی‌نظیر این خودرو را در یک محصول کامپیوتری تجربه کنند.
یکی از محصولات جدید این شرکت در این سری مدل Eee PC VX۶S است که از پردازنده دو هسته‌ای جدید اینتل به نام D۲۷۰۰ با فرکانس کاری ۲.۱۳ گیگاهرتز بهره می‌برد.
ایسوس در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با نور پس زمینه LED و دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل استفاده کرده است. که این موضوع با وجود پردازنده گرافیکی HD ۶۴۷۰M تجربه‌ای تازه از پردازش گرافیکی و تصاویر Full HD را در مقابل کاربر قرار می‌دهد.
ایسوس برای تکمیل این ابر نت‌بوک از فناوری اختصاصی ICE Power در آن استفاده کرده‌است که این موضوع VX۶s را به یک محصول چند‌رسانه‌ای قابل حمل قدرتمند تبدیل کرده‌است. علاوه بر طراحی خاص این محصول که در دیگر محصولات این سری هم دیده می‌شود این محصول مجهز به رابط بلوتوث نسخه سه است که این موضوع امکان انتقال سریع اطلاعات و فایل‌ها را در مدت زمان کمتر ممکن می‌سازد.
بر‌اساس اطلاعات ارائه شده این محصول حداکثر از چهار گیگابایت حافظه DDR ۳ پشتیبانی می‌کند که برای محصولی از این دست، این مقدار حافظه کاملاً مناسب است. VX۶s با یک باتری شش سلولی ۵۶ وات ساعتی لیتیون یون در حدود ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد که با در نظر گرفتن سایز صفحه‌نمایش مقدار مناسبی است.
به این موارد وجود رابط HDMI نسخه ۱.۳، پورت USB۳ و کارت شبکه بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱n را اضافه کنید تا ببینید با چه بچه غولی طرف هستید. این محصول در دو رنگ نارنجی و مشکی تا مدتی دیگر در اختیار کاربران خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد